1 LOOK PÅ 1 MINUT.

Anmeldelse af Davines Melu

melu

Så er det blevet tid til en anmeldelse – og denne gang er det en af serierne, fra det naturlige mærke Davines.

Til jer der ikke kender mærket, kan vi fortælle at det er uden parabener, uden sulfater og med naturlige dufte. Ergo er det et meget naturligt mærke. Desuden er det også et professionelt frisørmærke, så det er virkelig af top kvalitet. Noget af det jeg synes er super sejt ved det her mærke, er at emballagerne faktisk er godkendt til fødevarer. Så man kan bruge sine bøtter til mad og drikke. Smart!

Nå, men jeg (Camilla) har i løbet af de sidste par måneder haft testet den serie fra Davines som hedder Melu. Melu er en serie der er lavet til et ødelagt hår. Den indeholder en hel masse proteiner som genopbygger håret.
Jeg har gennem tiden prøvet rigtig mange forskellige mærker – og jeg er derfor også blevet meget kræsen overfor hårpleje. Min konklusion af denne serie er, at det er rigtig godt, hvis man går efter det naturlige. Men da jeg ikke selv gør det, er jeg ikke voldsomt imponeret over denne serie. Mit hår er da bestemt ikke blevet værre i løbet af de sidste par måneder – men heller ikke rigtig blevet vildt meget bedre. Jeg ved godt at en shampoo ikke kan redde et totalt smadret hår, men det kan i det mindste få det til at syne bare en lille smule sundere. Men det gjorde den desværre ikke.

Plusser: Mit hår fedter ikke med denne shampoo. Produktet er virkelig drøjt!
Minusser: Den gør ikke rigtig noget godt for mit hår. Duften er bestemt en smagssag, men jeg er ikke rigtig til den.

Hvis du går efter en naturlig shampoo, men stadig gerne vil have et professionelt mærke – så er der uden tvivl en anden serie i dette mærke, som er noget for dig! Hvis du har et naturligt hår der bare mangler fugt, så er jeg sikker på, at Nounou er lige noget for dig! Hvis du har et totalt smadret hår og du virkelig har brug for noget der får dit hår til at se lækkert ud, så ville jeg nok vælge en anden serie.

Det vil altid være individuelt om man kan lide de forskellige shampooer, da vi alle har forskelligt hår, men jeg giver denne serie:
3 ud af 6 stjerner

@camillataandrup